Klanten aan het woord

Nijbod als onbetwiste specialist

Om inzicht te krijgen in de zienswijze en de wensen van klanten, hebben we door BOOM Communicatie een klantenonderzoek laten uitvoeren. In het onderzoek werd aandacht besteed aan de meerwaarde die gemeenten en woningcorporaties ervaren en de wensen die zij hebben over de dienstverlening van Nijbod. Ook werden potentiële klanten en voormalige klanten bevraagd om inzicht te krijgen in drijfveren en mogelijke barrières om samen te werken met Nijbod.

De kwaliteiten van Nijbod als onbetwiste specialist met jarenlange ervaring kwamen sterk naar voren. Klanten gaven bijvoorbeeld aan: “Nijbod weet op verschillende niveaus te acteren, binnen een wereld waarin specialistische kennis in combinatie met ervaring van cruciaal belang is". Ook werd veelvuldig aangegeven dat klanten er niet aan moeten denken om het – soms ook risicovolle – werk van Nijbod zelf op te pakken.

Deze input vormt voor ons belangrijke informatie voor het aanscherpen van onze dienstverlening. Er zijn uiteraard ook een aantal uitdagingen naar voren gekomen, waar we op dit moment werk van maken. Door middel van de strategische inzichten, kunnen we gericht werken aan de toekomst.